.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برنامه بعدی اغتشاش گران چیست؟

بعد از خاموش شدن شورش ها و ناآرامی های خیابانی در تهران ، دست های پنهان و پیدای ایجاد ناامنی در کشور قصد دارند حوزه آشوب های خود را به بیرون از پایتخت و مناطق حاشیه ای کشور منتقل کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از جهان، اداره کنندگان اغتشاشات خیابان های تهران که با فرو نشستن آتش التهابات کوچه بازاری نقشه های خود را نقش بر آب دیدند در گامی دیگر از سناریوی هرج و مرج طلبی خود، در استان هایی چون آذربایجان شرقی و اصفهان دست به اقداماتی برای ربایش صندوق های رای و یا آتش زدن و انهدام آنها زدند که با هوشیاری نهادهای مسئول این سلسله از تحرکات ناکام ماند.

اما در خطرناک ترین و تازه ترین مرحله از اغتشاش آفرینی و ایجاد اختلاف میان گروه های مختلف مردم، برنامه ریزان آشوب های اخیر قصد دارند در اقدامی هماهنگ، دامنه ناامنی ها را به مناطق مرزی کشانده و آن را در قالب اختلافات میان اقوام و فرق دنبال کنند.

بر اساس این گزارش، رهبران این آشوب ها که اکثریت آنان دستگیر شده اند در ابتدا روزهای 11 و 12 تیرماه
” دراین منطقه تعداد زیادی از افاغنه با پوشش کارگر وارد مناطق جنوب شرقی کشور شده اند که تعلیمات لازم را برای به هم ریختن اوضاع و شرایط سیستان و بلوچستان دیده و در صدد پیاده سازی آن هستند. “
را به عنوان گام اصلی هرج و مرج آفرینی در مناطق شمال غربی کشور برگزیده اند که بر پایه آن به هنگام برگزاری مراسم در قلعه بابک این افراد قصد دارند با سناریویی از پیش تعیین شده این سالگرد را به اغتشاش و تشنج انتخاباتی مبدل کنند.

هم چنین، در جلسه ای که میان برخی از سران کومله ها و کردهای معارض، با تعدادی از کارگردانان این شورش ها برگزار شده است تعدادی از مناطق کردنشین نیز مشمول برنامه پس لرزه های آشوب طلبانه شده و اقدامات اولیه برای ایجاد آشوب در این مناطق صورت گرفته است. هر چند در این میان، بزرگان کرد و ریش سفیدان محلی با اطلاع از چنین اقدامی به شدت با آن برخورد کرده و عملا راه را برای موفقیت اغتشاش گران مسدود کرده اند.

در سیستان و بلوچستان نیز برنامه هایی برای تحریک احساسات مذهبی و التهاب آفرینی قومی در حال انجام است که سران آن دستگیر و تا بدین لحظه پایه های اصلی برنامه های انان فرو ریخته است. دراین منطقه تعداد زیادی از افاغنه با پوشش کارگر وارد مناطق جنوب شرقی کشور شده اند که تعلیمات لازم را برای به هم ریختن اوضاع و شرایط سیستان و بلوچستان دیده و در صدد پیاده سازی آن هستند.

گفتنی است که پس ازگذشت چند روز از غائله آفرینی طرفداران میرحسین موسوی و برخی افراد سود جود در تهران با ابراز نارضایتی گسترده مردم و کسبه محلات مختلف تهران این ماجرا که درحال تبدیل به آشوب عمومی بود با هوشیاری مردم و نهادهای مسئول خاتمه یافت.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.115 seconds.